תחזית כלכלית נומרולוגית

תחזית כלכלית נומרולוגית - כלכלה נכונה

ייעוץ כלכלי עפ"י תחזית נומרולוגית

נומרולוגיה היא תורת המספרים והאותיות. בכל אות ומספר אצורים סודות המסוגלים לספר לנו על האדם או על המצב שלו העכשווי והעתידי. פענוח של מספרי תאריכי הלידה של אדם ושל הוריו יחד עם אותיות שמו ושם משפחתו יכולים ללמד אותנו רבות אודות האדם, ייעודו, היכולת להגשים את מטרותיו והדרך לפעול כדי להגשים זאת, תוך ניצול היכולות והתכונות שלו כדי להצליח. יזמים רבים פונים לקבל ייעוץ כלכלי מסוגים שונים וביניהם ייעוץ כלכלי נומרולוגי. ניתוח של תאריכים ושמות משמעותיים עבור עסק מסויים עשוי לעזור בעת ניהול פיננסי בהמשך. ממש כמו בניתוח בפן האישי, יכולה הנומרולוגיה לעשות ניתוח שישמש ייעוץ כלכלי. תחזית נומרולוגית כלכלית עשוייה לתת לכם כלים נוספים בהם תוכלו לעשות שימוש כדי לקדם עצמכם בכל הקשור אל ניהול כספים בעבודה ובבית.

ניהול כלכלי ונומרולוגיה בתרבות המערבית

בתרבויות העתיקות, ביוון, הודו, מצרים העתיקה, מסופוטמיה וגם בתרבות היהודית הקדומה נהגו במספרים כסמל לסדר העולמי של החיים. בכל תרבות היתה נהוגה שיטה מסויימת שעל פיה חישבו וניסו למצוא את סדר הדברים הנכון. בעולם המערבי מסתמכים הנומרולוגים בעיקר על תורת פיתגורס.
פיתגורס עסק במתמטיקה ובגאומטריה והרעיון המרכזי שלו היה כי האדם מסוגל לתפוס את כל הטבע והיקום דרך המספרים. את הכל, כך סבר פיתגורס, ניתן לכמת למספרים. ואם קיימת דרך בכיוון אחד הרי שהיא קיימת גם בכיוון השני. כלומר: שניתן על פי המספרים עצמם להכיר את העולם ואת התנהלותו, אז למה לא לנצל זאת לצורך ניהול כלכלי נבון?

ניהול כלכלי ותורת פיתגורס

פיתגורס סבר כי קיים תדר מסויים בעולם לכל רגע ורגע. התדר יכול להשפיע על אופי האדם ברגע לידתו ואף על גורלו של האדם בעתידו, ותדר זה מיוצג על ידי מספר מסוים. פיתגורס התבסס גם על אסטרונומיה, מוסיקה ומתמטיקה שנחשבה בתקופתו לבסיס המדעים והאמנויות כאחד. פיתגורס שהיה גם פילוסוף קישר הכל יחד באופן מיסטי לאפשרות של ניבוי או חיזוי העתיד, או לפחות המגמות והכיוונים העיקריים לעתיד. הרעיון הוא להשתמש במשנתו גם בעת ניהול פיננסים.

ייעוץ כלכלי ונומרולוגיה פיתגורית

ייעוץ כלכלי זקוק בדיוק לקווים אלה. כל מי שרוצה להתקדם עסקית אמור לנסות לדעת מה צופן העתיד עבור העסק שלו או המיזם החדש שלו ואיך לייצר ניהול פיננסי יעיל. ללא כל אלו, קשה מאד לכתוב תוכנית עסקית שתכלול בתוכה מהלכים מעשיים לשנה הקרובה. תחזית נומרולוגית עשויה לתת לכם עוד תשתית עבור ניהול כלכלי נכון, ומידע אודות המגמות של השנה הקרובה הקשורות באופן ספציפי בעסק שלכם בעזרת ניתוח התאריכים החשובים והשמות הקשורים בעסק. ייעוץ כלכלי מסוג זה אינו מתיימר לספק לכם מידע פרטני באשר להצלחת או כישלון המיזם או העסק, אלא להראות לכם מגמות שיש להתחשב בהן כאשר אתם נדרשים להתנהלות כלכלית, ניהול פיננסי ותכנון העסק שלכם.

03-3726075