כלכלה לפי טארוט

כלכלה לפי טארוט - כלכלה נכונה

כלכלה לפי טארוט

הרעיון העומד מאחורי קלפי הטארוט הוא שאתה שואל שאלה והקלף שנפתח או סדרת הקלפים שנפרסת בפניך מעלים תשובות אפשריות. שאלות לגבי התרחשויות בעתיד לא מומלצות. טארוט אינו כלי לניבוי העתיד, למרות שאנשים רבים חושבים כך ויש המנצלים זאת לצרכים אלה באופן לא ראוי. אם אתם עומדים לקראת החלטה עסקית או זקוקים לסיוע בתחום ניהול פיננסים או ייעוץ כלכלי, תוכלו להיעזר בקלפי טארוט אך לא ככלי שמספק תחזית, אלא ככלי שמפרש בצורה ברורה את מה שקורה לכם.

יזמים, ניהול כלכלי וקלפי טארוט

יזמים, בעלי עסק והמעוניינים לקבל כמה שיותר מידע אודות ניהול כלכלי נבון, יכולים באותו האופן למצוא תשובות בעזרת קלפי הטארוט שיצביעו להם על מגמות מסוימות אודות ניהול פיננסי נכון, התנהלות כלכלית נכונה, או לגבי כל שאלה עסקית אחרת. ניתן להיעזר בטארוט כדי לקדם רעיונות כלכליים ולדעת האם הכיוון הוא אכן מומלץ וכדומה. קלפי טארוט אינם יכולים להחליף ייעוץ כלכלי מקצועי, אבל כן יכולים לגלות לכם על הפוטנציאל שלכם בקשר לעסק ולעזור לכם להחליט על צורת ניהול כלכלי כזו או אחרת.

ניהול כלכלי וטארוט

השאלה מה לטארוט ולנושא ניהול כלכלי היא כמו השאלה מה לכוכבים ולעתיד. אולי אין התאמה מלאה בין התחזית למציאות העתידית, אבל גם אין רצון כזה באמת. לא ניתן לחזות את העתיד כאילו והיינו שם כבר. קלפי טארוט מצויירים על גבי קלפים בגודל אחיד ומכילים סמלים מיסטיים, מיתולוגיים וקבליים שונים. לכל קלף יש משמעות כללית שונה מקלף אחר וכל אחד מצביע על מגמה מסוימת ביכולת, באופי ובפוטנציאל של השואל. פורס קלפים מיומן המכיר את רזי משמעויות הקלפים, אולי אינו מומחה בתחום ניהול כלכלי, אבל יוכל להתאים את משמעות הקלף לשאלה שנשאלה. אין הכוונה לתת תחזית מדויקת של עתידכם הכלכלי, אלא להעניק כלים למימוש העתיד הצפוי במקרה זה בתחום ניהול פיננסים. גישה עסקית נבונה תיקח בחשבון גם כלי עזר כמו קלפי טארוט המסוגל לתת תשובות לשאלות מסוימות בתחום ניהול כלכלי.

ניהול פיננסים וקלף הקוסם

כדי לבדוק האם ניהול פיננסי של עסק אכן נכון, ניתן לבצע פתיחת קלפי טארוט. במקרה זה, יש חשיבות לקלפים שנפתחים, לסדר ולמיקום שלהם. יש פתיחות של קלף אחד, חמישה קלפים ואף יותר. כאשר אתם שואלים שאלה אודות ניהול פיננסי של העסק הנמצא בצומת חשובה תהיה חשיבות לקלף שיצא ראשון. קלף הקוסם לדוגמה הוא קלף שמראה לכם כי יש לכם פוטנציאל ובמקרה עסקי, האם מדובר על ניהול כלכלי נכון וטוב. הקלף מעיד כי יש לכם גם אינטואיציה נכונה וגם הבנה פנימית שמחברת אתכם לכאן ועכשיו, וכי אתם טעונים באנרגיה של עשייה. אז – לכו על זה! הקלף מראה כי הרעיונות שלכם כלפי העסק נכונים, וקיים ניהול כלכלי נכון, אבל עם זאת, יש להוריד את הרעיונות מהרמה התאורטית שלהם לקרקע המציאות המעשית. ניהול כלכלי הוא נושא מורכב ורצוי לנצל כל כלי דוגמת קלפי טארוט כדי לגבש אסטרטגיה נכונה ולהגיע אל ניהול פיננסי מוצלח.

03-3726075