תחזית כלכלית לפי הקבלה

תחזית כלכלית לפי הקבלה - כלכלה נכונה

ייעוץ כלכלי ותחזית כלכלית לפי הקבלה

ישנן שיטות שונות העוזרות לכם לקבל ייעוץ כלכלי עבור מיזם חדש או לפיתוח עסק קיים. בעת פתיחת עסק יזמים רבים משתמשים בחברות שנותנות ייעוץ כלכלי ואחרים נוטים להיעזר בדרכים אחרות. הרעיון הוא לנסות ולנבא את העתיד מבחינה עסקית, התנהלות כלכלית נכונה וניהול פיננסי בעסק.
אחת השיטות המקובלות והנפוצות היא כלכלה לפי הקבלה. כמה פעמים שמעתם כי איש עסקים כלשהו נסע לרב מקובל זה או אחר כדי להתייעץ עימו ולקבל ממנו ייעוץ כלכלי? האם אותו הרב הוא גדול בכלכלה או גדול בקבלה? כמובן שהרב אינו עוסק בתורת הכלכלה אך הוא מסוגל באמצעות הקבלה לתת עצות מעשיות בנושא ניהול כלכלי שמורות על מגמות אפשריות לגבי עסק זה או אחר על פי ניתוח קבלי של שמות ותאריכים.

ניהול כלכלי והקבלה

לקבלה דרכים משלה לחשב את גורלו של האדם, תכונותיו, ייעודו וכיוונו בחיים על ידי ניתוח קבלי של שמות, מילים הקשורות לאדם ותאריכים משמעותיים בחייו ובחיי בני משפחתו. באופן דומה ניגשת הקבלה גם לעזרת המעוניינים בקבלת ייעוץ כלכלי שאינו מסתמך על ניתוח השוק והעולם הכלכלי, אלא דווקא על מציאת משמעות כללית הקשורה לעסק שלהם וזיהוי מגמות ותהליכים הקשורים באלה העולמיים. הקבלה מסוגלת לזהות מגמות כלכליות וכיוונים עסקיים עבור יזמים, בעלי עסק ועבור אלה הזקוקים להתנהלות כלכלית נכונה רב שנתית.

ניהול פיננסים, כלכלה וקבלה – איך זה נעשה?

תורת המיסטיקה היהודית המכונה קבלה מתבססת בין היתר על תורת המספרים והמילים ולפי תורה זו לתאריכים מסוימים יש משמעות בעת ניהול פיננסי בעסק. ממש כפי שישנם תאריכים טובים ופחות טובים לנישואין כך ניתן לחשב את התאריכים הטובים והפחות טובים עבור העסק שלכם. הנומרולוגיה הקבלית – הגימטריה הקבלית מתבססת על שם האדם ושמות הוריו כדי להדריך אותו באשר להתנהלותו הנכונה בחייו ובעתידו. הוא יכול להבחין בנקודות החוזק שלו והחולשה ולנצל את משאביו הפנימיים באופן מקסימלי מבלי לבזבז אנרגיה מיותרת במקומות שאינם הולמים אותו.
עסק מתנהל אף הוא על פי שמות ומספרים שונים שניתן לבחון אותם על פי שיטת הקבלה ולמצוא את נקודות המפתח ואת נקודות החולשה ממש כפי שזה נעשה עבור בני אדם, וכך לתכנן ניהול פיננסי יעיל.

ייעוץ כלכלי וקבלה

יזמים רבים פונים להיעזר בתורת הקבלה לצורך ייעוץ כלכלי כדי לדעת האם יצליחו במיזם שלהם או לא. כדי לדעת זאת יש לעשות תחזית כלכלית. בתחזית כלכלית על פי הקבלה משתמשים בכל אותם השמות והמספרים או התאריכים החשובים של עסק זה או אחר ונותנים לשואל אפשרות לזהות את המגמות העיקריות הקשורות לעסק שלו ולעתים אף נותנים לו עצה קונקרטית. ניהול פיננסי וכן ייעוץ כלכלי בעזרת הקבלה הם דרך ממשית לפיתוח מוצלח של העסק.

03-3726075