סיפורי הצלחה

סיפורי הצלחה - כלכלה נכונה

ניהול פיננסי נבון – מפוטנציאל רדום להצלחה גדולה

ניהול פיננסי נבון יכול לשנות את חיינו מקצה אל קצה. הנה אחד מהמקרים הללו של ניהול כספים נבון ויוזמה. מעיין היתה נשואה לרמי ובמשך שנים ניהלה את משק הבית שלהם וגם עבדה במשרדי יחסי ציבור שונים. היא היתה שכירה והרוויחה משכורת ממוצעת בעוד שבעלה היה עצמאי שהכניס סכומים רבים יותר הביתה. מעיין למדה לסמוך על עסקיו של בעלה ולימדה את עצמה לטפל בבית ובמשפחה. עבודתה היתה קבועה ורוטינית ואילו עבודת בעלה היתה לא שגרתית ומאוד מחייבת. ביום שבעלה נכנס הביתה והודיע שהוא עוזב את הבית לטובת אישה אחרת עולמה של מעיין חרב עליה. היא ידעה כי מעבר למשבר הרגשי הגדול היא נמצאת גם במשבר כלכלי גדול. הוריה לא היו אנשים אמידים והיא לא יכלה לצפות לעזרה גדולה מהם לאורך זמן. מעיין לא איבדה את העשתונות והשקיעה את כספה המועט בקבלת יעוץ כלכלי ולא בעורך דין משפחתי. באמצעות יעוץ כלכלי למדה מעיין על עצמה דברים שלא העלתה על דעתה שניתן להפוך אותם להצלחה כלכלית.

ניצול הפוטנציאל בעזרת ניהול כלכלי מוצלח

מעיין למדה בתיכון בישול ואפייה ומאוד אהבה זאת. היתה לה מיומנות גדולה בתחום ואפילו תרגלה אותה על משפחתה וחבריה לאורך השנים שהיתה נשואה. בעזרת ניהול פיננסי נכון הפכה מעיין את כישוריה בתחום הטבחות למנוף של אפשרויות כלכליות והקימה עסק לתפארת. כמו יזמים אחרים הצליחה מעיין לכתוב תוכנית עסקית מאירת עיניים שעזרה לה לקבל הלוואה צנועה בבנק ולהתחיל את המיזם. פתיחת העסק החדש היתה מלווה באתגרים שונים אך מעיין סמכה על כישוריה, על ההתנהלות הכלכלית והליווי המקצועי שקיבלה והצליחה להרים את העסק שרצתה. מעיין לא רק הצליחה מבחינה עסקית אלא שהצליחה להציל את ילדיה ואת כבודה בעזרת יעוץ כלכלי טוב.
מעיין מלמדת נשים לבשל בשעות הבוקר בשיעורים שהיא נותנת ובערבים היא מכינה סעודות מלכים לבעלי אמצעים. היא למדה לשווק את עצמה דרך הכישרון שלה ודרך ההכוונה המקצועית שקיבלה.

סיפורו של דודו – על ניהול כלכלי אחר

סיפור נוסף על ניהול כלכלי שמשנה את החיים הוא הסיפור הבא. במשך שנים היה דודו מנהל מוצלח. למד מנהל עסקים וכלכלה באוניברסיטה יוקרתית בארה"ב, השתלב בתחום הניהול וניהל חברות רבות במשך שנים. האיש בהחלט היה מוכשר ונהנה ממוניטין גדול. אבל תמיד היה חסר לו משהו. במשך השנים גילה דודו שמה שהוא הכי אוהב לעשות הוא להקשיב לאחרים ולבעיותיהם ולעזור להם בפתרון בעיותיהם, בעיקר בתחום ניהול כספים או ניהול כלכלי. אבל הוא מעולם לא למד פסיכולוגיה או כל שיטת ריפוי אחרת, ובמילא רוב הצרות ששמע עליהן היו כלכליות או זוגיות ובשני התחומים הוא היה ממש טוב ואנשים סמכו עליו.

נקיטת יוזמה חדשה בגיל 50

כשהגיע לגיל 50 הודיע דודו לאשתו כי הוא מפסיק לעבוד ומתחיל עסק חדש בחייו. מכיוון שכסף לא היה חסר בבית לא התנגדה אשתו ודודו היה חופשי לצאת לדרך חדשה. בעצת חבר הוא נרשם לקורס מאמנים אישיים (קואצ'רים) ששם התגלה לו כי יש לו את כל התכונות הנדרשות כדי להצליח ולהנות. הוא ניצל את כישוריו העסקיים ואת קשריו הוותיקים והחל לעבוד באופן מקצועי בתפקידי יעוץ כלכלי: יעוץ כלכלי לחברות, יעוץ כלכלי לעסקים קטנים וכן יעוץ כלכלי למשקי בית. דודו כיום בעל עסק לתפארת בתחום יעוץ כלכלי וכן ניהול פיננסי.

03-3726075